Skip til hoved indholdet Min side Min side

Har du brug for at klage?

Sådan gør du, hvis du vil klage

Som forbruger kan du indbringe klager vedrørende tvister med forsyningen. Forbrugerklagenævnet behandler klager fra forbrugere over vandforsyningens afgørelser, herunder om overholdelse af regulativets bestemmelser, hvorvidt opkrævning af takster m.v. sker i overensstemmelse med regulativet, forældelse af fordringer, konsekvensen af fejl på en vandmåler samt fortolkning af takstbladets overensstemmelse med regulativet.

En forbruger, som i denne sammenhæng er en person, der hovedsageligt handler uden for sit erhverv, kan indbringe tvister med vandforsyningen for Center for klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, som har en særlig klageportal.

Opret en klage eller følg din eksisterende klage på klageportalen.

Gå til klageportal

Læs mere her
Driftsstatus

Engvangen 14

2680 Solrød Strand

CVR: 23104113

Bank: 4316 12283830

Kontakt:

Solrød Fjernvarme

Telefon: 5614 2814

post@sfv-amba.dk


Solrød Vandværk

Telefon: 5614 0193

post@solrodvand.dk

Links